Tarjáni Általános Iskola

Tarjáni Német Nemzetiségi Általános Iskola intézményeinek honlapja

OVERVIEW

This domain tarjaniskola.hu currently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have researched zero pages within the domain tarjaniskola.hu and found one website linking to tarjaniskola.hu.

TARJANISKOLA.HU RANKINGS

This domain tarjaniskola.hu has seen fluctuating amounts of traffic in the past the year.
Traffic for tarjaniskola.hu

Traffic ranking (by month) for tarjaniskola.hu

Traffic ranking by day of the week for tarjaniskola.hu

Tarján Község Önkormányzata

Városi, megyei sportrendezvények lebonyolítására ideális helyszín. Tájékoztatom tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tarjáni Polgármesteri Hivatal. 2015 augusztus 17, 18. napján igazgatási szünet miatt ZÁRVA tart.

WHAT DOES TARJANISKOLA.HU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tarjaniskola.hu Mobile Screenshot of tarjaniskola.hu Tablet Screenshot of tarjaniskola.hu

TARJANISKOLA.HU HOST

We identified that a single root page on tarjaniskola.hu took five thousand four hundred and ninety-three milliseconds to stream. We could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider tarjaniskola.hu not secure.
84.2.35.133

I discovered that this domain is using the Apache/2.2.22 os.

Tarjáni Általános Iskola

Tarjáni Német Nemzetiségi Általános Iskola intézményeinek honlapja

CONTENT

This domain tarjaniskola.hu has the following in the site, "A tankönyvek rendelése az iskola minden tanulója részére megtörtént." Our analyzers observed that the webpage also stated " osztálybanaz első táblázatot alkotóteljes alapcsomagot, a T vel jelölteketismeg kell venni." The Website also stated " A második táblázatban szereplő könyveket minden tanuló ingyenesen kölcsönözheti a könyvtárból. A könyvtári könyvek helyett saját példányszámokat az ár oszlopban megadott összegekért rendelhetnek augusztus 1-jétől a www." The website's header had tarján as the most important keyword. It was followed by művelődés, oktatás, and általános which isn't as highly ranked as tarján. The next words the site used was iskola. könyvtár was also included but might not be understood by web engines.

MORE DOMAINS

Tarjáni Gyermektábor - tarjantabor.hu - Salgótarjáni Közművelődési Nonprofit Kft.

Üzemelteti a Salgótarjáni Közművelődési Nonprofit Kft. A részvételi díj tartalmazza a napi háromszori étkezést és az úszófoglalkozások költségét. Jelentkezés és információ a 06 30 2073426-os tefefonszámon.

TARJAN TARINAT

Hyvää pääsiäistä ja kevättä kaikille. Kyllä se kesä vielä tulee, vaikkei ehkä siltä vielä näytä. Sitä odotellessa olen pukenut sohvamme jo kesävaatteisiin ja pessyt ikkunoita, että päivä pääsee paistamaan sisälle. Meidän lämpimän punainen sohva saa aina kesäksi pellavan värisen peitteen. Tänä keväänä halusin siihen lisäksi vähän voimakkaita värejä, joten painoin vanhoihin sohvatyynyn päällisiin värikkäitä isoja ruusuja.

My homepage

I was born in Prešov. I attended the secondary grammar school. After successful graduation I started studying at faculty of Electrical Engineering.

My homepage

I was born in Žilina. I attended the secondary grammar school between 1992 and 1996. After successful graduation I started studying at Faculty of Mathematics, Physics and Information science. At Comenius University of Bratislava. At Faculty of Electrical Enginering.